reklama

Je ich stále viac.

Vidím to dosť často a kdekoľvek. Nie je to pravidlo, ale väčšinou na ne natrafíš. Určite bol tento jav známy aj v minulosti, ale dnes mám pocit, že je toho viac. Je to však len môj pocit. Kvôli tomu sa občas cítim ako osamotený ostrov vo veľmi obrovskom mori. A tak, ak mi to možnosti dovolia, tak prijmem niektoré z nich na svoj ostrov, nech sa trošku osušia, dajú dokopy, ak to vôbec chcú. Ja tých možností nemám veľa a nie som ani lep, ktorý by ich zlepil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Niekedy vidím, ako sa to stane. Na to stačí jedna hlúpa sms, alebo istota, že sa nič nemôže stať. Niekedy jedno hlúpe slovo v návale emócií. Niekedy ani slovíčko, len prázdne ticho...

 Oni sú veľmi citlivé, a rýchlo k tomu príde. Nie, necinkne to ako porcelán. Ak by sa rozbil neviem aký drahý porcelán, je to ešte vždy nič oproti tomuto cinknutiu. Uchom ho nemôžeš počuť, ale tomu, komu sa to stane sa zrúti na chvíľu či na dlhšie celý svet. Horšie ako zemetrasenie. Myslím si, že by sa to malo brať ako riadna diagnóza, a ak sa to človeku stane. Mal by mať na to od doktora papier. Lenže, liek mu na to ťažko predpíše... Lieči sa to všelijako. Vidím ich na schodoch pred barom s neprítomným pohľadom a napínajúcim žalúdkom, ktorý už už vyvráti svoj obsah von. Vidím ich aj za dverami na tisíc zámkov zamknutými, kde sa oddávajú smútku a bolesti zo svojich črepín. Vidím ich kráčať po ulici... bledých, mĺkvych, neprítomných, bez duše, bez života... Keď ich takto vidím, nedá mi nespomenúť si na jednu pesničku od Elánu, kde Jožo Ráž spieva: neverných odmení, a verných trestá... Nehovorte mi, že ich nevidíte aj vy. O čom to vlastne píšem? O zlomených srdciach. 

Ľuboš Kuniak

Ľuboš Kuniak

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mix živlov slobodne vtlačených do kože pokorného baránka. Zoznam autorových rubrík:  VieraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu